Volgers

maandag 12 april 2021

Kerstroos........

Een kerstkaartje met het mooie Maja Design Holiday in the Alps en uiteraard met mijn eigen gemaakte kerstroos.

Wil je weten hoe ik mijn kerstroos heb gemaakt kijk dan even op mijn Facebook pagina

 

Met de stans maakte ik deze wand voor op mijn kaart. De rand heb ik met embossing bewerkt.
Het achtergrond papier komt daar mooi bij uit met de skiën erop.
Daarbij heb ik met Flower Foam deze mooie kerstroos gemaakt, een sneeuwvlok en een tag met de tekst knuffel.

Het is een heel simpel kerstkaartje geworden maar meer heeft het ook niet nodig.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Liefs Bianca
XX

3 opmerkingen:

  1. Simpel kan ook mooi zijn, en je kaart is mooi.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi winters kaartje Bianca, met een geweldige leuke kerstroos op die warme want...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart met de handschoen kunnen we op de fiets nog wel gebruiken want de temperatuur is nog koud.
    Mooie kerstroos gemaakt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.