Volgers

woensdag 21 april 2021

Don't forget box.....

 In mijn pakket zat de mooie Studio Light Essentials nr 341 mal.
De mal is aardig op maat en je kan er dan ook veel mee.


Ik heb er voor gekozen om een box te maken van de mal.
Als je het linnen karton uit stanst met de mal dan heb je een lange stuk papier.
Vanaf de onderkant ( rechte kant ) heb ik gerild op 10 cm, en 12 cm.
Zo maak je de box.


Het design papier dat ik heb gebruikt op mijn creatie is van Craft O Clock Blooming Repeat.
Op de klep heb ik uit het design papier een mooi plaatje gestanst en deze aangekleed met bloemen en varen blad.

Het lint ( prive bezit ) heb ik gebruikt om de box te kunnen sluiten, uiteraard kan dat ook met een magneetje.



Als de klep open gaat dan heb ik een mooie bloem cirkel gebruikt, deze zit ook in de Studio Light mal.


Dit is de binnenkant van mijn box, je ziet dat ik aan allebei de kanten een insteekhoes heb gemaakt, deze is 1 cm dik, dus samen precies 2 cm zoals ik zei met de rillijn.



Aan deze kant heb ik 4 tags gemaakt, het mooie papier heeft niet veel aankleding nodig.
Op 1 tag heb ik de tekst gestempeld met de CraftEmotions Enjoy Your Day stempel.


In mijn andere insteek hoes heb ik een memo boekje gemaakt.
Deze is ook uit gestanst met de mal van Studio Light no 341.


Hoe leuk is de tekst op het boekje, deze heb ik gestempeld met de tekst van


Als je het boekje openmaakt dan zitten daar de schrijfbladeren, zo kan je dus niks meer vergeten.


En dit is mijn totale inhoudt van de Don't forget box.
Mocht je nu denken, leuk dat ga ik ook maken vergeet dan niet je creatie te showen op onze 


Al de gebruikte materialen kan je hier vinden.
Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs 
Bianca 
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.
XX




2 opmerkingen:

  1. Hoi Bianca

    Wat een pracht creatie ziet er gaaf uit
    Fijne Woensdag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige creatie heb je weer uit je handen getoverd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.