Volgers

zondag 28 maart 2021

Waaier box......

 Zaterdag 27 maart gaf Hobbyshop Veldmaat een workshop en nu waren ze bij mij thuis allemaal werken dus ik heb meegedaan met deze workshop.

Wil je ook een keer meedoen met onze workshop dan kan je hier de workshops vinden die gegeven worden en de pakketen die je kan gebruiken ervoor, de workshop wordt live via Facebook gegeven.


Een waaier box gingen we maken, althans ik noem het zo.
Voor deze box heb ik als basis Linnen Karton gebruikt in de Mocca kleur.


Op de voorkant van mijn box heb ik een ovaal gemaakt, aan de bovenkant van de ovaal een magneetje geplakt zodat de box goed dicht blijft zitten.
Daarop heb ik tags en en losse bloemen uitgeknipt uit het design papier.
Dit keer de bloemen niet zelf gemaakt, deze had ik nog liggen en past perfect bij mijn box.


Zo kan je het magneetje goed zien en hoe de box opengaat.
Ik vond het leuk om de waaier van het zelfde designpapier te maken en ik heb als eerste de rand met een pons bewerkt, dat kan je goed hier onder zien.


In de workshop hadden ze in het midden een recht stukje papier zodat je daar tekst of stempel op kon plakken, deze heb ik er weer tussenuit gehaald want ik vond het gewoon te druk.
Soms heeft mooi design papier niet veel nodig.


En dit is mijn box als hij uitgeklapt is.

Dit was het weer voor vandaag, ik wens iedereen veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.