Volgers

woensdag 10 maart 2021

Spring / Easter......

 Goedemorgen,

Vandaag gaan we weer lekker starten met een nieuwe challenge bij:

Sweet Stampers Challenge Blog. 


Ons thema voor deze challenge is Spring / Easter.


Hoe leuk is deze digi van Magnolia wel niet voor deze challenge.
En nu kunnen we natuurlijk wel weer een kaart maken maar als je met Pasen op visite gaat dan is het toch leuk als je wat meeneemt.


Ik heb de bloemen gemaakt van Flower Foam en de Paasei is gemaakt met de Marianne mal, toen ik deze uit gestanst heb ik de mal nog even door de embossing  machine gehaald en met inkt erover heen gegaan.
De Paasei heb ik op een knijper geplakt zodat hij mooi sluit aan de bovenkant.


Zo kan je goed zien wat ik gemaakt heb.
Leuke Paaseitjes er in tegen die tijd ( nu nog niet anders zijn ze al op ) en je kan op visite.


Wij komen graag bij jullie langs op jullie blog om de mooie creaties te bewonderen dus doe gezellig mee met onze nieuwe challenge.

Veel liefs Bianca
XX

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.