Volgers

vrijdag 19 maart 2021

Spring Chick......

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Scrapping4fun Challenges Blog.


Het thema voor deze challenge is Spring / Easter en onze sponsor bij deze challenge is:

FabrikaFanatsy


Zo leuk is dit, je kan de digi krijgen als inkleur maar je krijgt ook de gekleurde versie en deze heb ik vandaag voor mijn kaart gebruikt.

Easter is in mijn verbeelding veel vrolijke kleuren dus dat heb ik ook op mijn kaart gebruikt.

Dit is mijn creatie voor deze challenge, doen jullie gezellig mee.



Veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

2 opmerkingen:

  1. Hahaha vind de kuiken geweldig!! Hou ervan, heel leuk gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for your Beautiful DT Creation. Love all the Tags in the background.
    Have a great weekend
    Hugs Rachelle
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.