Volgers

woensdag 31 maart 2021

Hopping Bunnies........

 We gaan richting de Paasdagen en de Paastakken kan je nu overal krijgen.
Hoe leuk is het dan om mooie creaties er in te hangen.


Nu had ik in mijn DT pakket het leuke papier van Craft & You.
Oke, dat is even wat knip werk maar waar ga ik dat op maken.


Nu heb ik een patroon van een ei en die heb ik gebruikt en met een kartelschaar ( of wat je hebt ) uitgeknipt.
Het Design papier is van Craft & You Baby Toys, die heb ik gebruikt als achtergrond.


Met de mask raster van Pronty heb ik extra accenten aangebracht op het papier.
En dan kan je laag voor laag gaan opbouwen.
Dit is de voorkant van mijn grote ei.


Maar het is een hanger en aan de achterkant wonen ook mensen dus daar ben ik ook mee aan de slag gegaan.


Hoe leuk is het konijntje die aan de ballonen hangt.


Een strik en wat bloemen mogen natuurlijk niet ontbreken op mijn creatie, deze bloemen heb ik gemaakt met Flower Foam.


En dan is dit de achterkant van mijn ei.


Blijf nog even door scrollen want ik heb uiteraard nog 1 gemaakt maar dan in een mini formaat.
Hiervoor kan je natuurlijk ook het patroon gebruiken, gewoon verkleinen op de computer.


Kijk deze kleine konijntje nu tussen de bloemen zitten.
De bloemen heb ik geknipt als basis en daarop heb ik Flower Foam bloemen gebruikt.


Kijk nou, hier wordt je toch helemaal verliefd op, ik althans wel.


Uiteraard laat ik ook even mijn 2 creaties bij elkaar zien, want hoe leuk is het om je eigen Paas decoratie te maken.


Alle materialen die ik heb gebruikt kan je hier kopen

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.
Veel liefs Bianca 
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.

XX

Ik laat mijn creatie meedoen bij:

4 opmerkingen:

  1. Je hebt er een hele mooie creatie van gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful Easter decorations! Love the shape and all the fussy cut images. Thanks for joining us at mke My Monday.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. An adorable shaped card. Loving all of the embellishments. Thanks for joining in our challenge at Make My Monday. Stay safe. Caz. DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your fussy cutting is absolutely wonderful! I love your shaped card and I am sure it was loved by the recipient! Thanks for joining us at Make My Monday!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.