Volgers

maandag 22 maart 2021

Enjoy Every Moment ....

 Dit is lang geleden dat ik was begonnen met mijn foto boek Prima Marketing.


Dit is even een terugblik.
Nu had ik weer 2 leuke foto's gevonden van mijn dochter, tussen 1 en 2 jaar samen met onze eerste hond Beer.


Ze zat altijd in de hondenmand, kon ook makkelijk want wie heeft er nu zo een grote mand voor zo een klein Maltezer.... precies ik dus.


Dit keer heb ik in de blauw tinten gewerkt omdat Sanne jeans kleren aan had op de foto.
Op de bladzijde heb ik met een Mask en stempelinkt tekst toegevoegd.
Onder op de pagina heb ik een pocket gemaakt met een tag er in.


Op de tag heb ik een foto geplakt en nogmaals de Mask stencil gebruikt.
De tag kan er natuurlijk ook uit.


Op de rechter bladzijde heb ik diverse designpapier gebruikt in de blauw tinten.
Nu is er echt iets wat ik niet kan en dat is sierschrijven, ik wilde toch wel de namen erbij hebben dus dan maar zo.
Kijk hoe leuk de Marianne Design hond erbij uitkomt.


Hello Friend past perfect erbij want ze waren dikke maatjes, dat kan je wel op de foto zien.


Eerlijk gezegd...... het was te lang geleden dat ik dit heb gedaan en dat merkte ik ook met uitvoering, ik heb er gewoon een hele middag over gedaan en echt tevreden ben ik niet.
Dit is het totale plaatje samen.


Dit was het weer voor vandaag, een hele fijne dag nog en tot snel.
Veel liefs Bianca
XX


2 opmerkingen:

  1. Hoi wat een leuke pagina's heb je gemaakt in het fotoboek.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuk je pagina's! Snap het als je eruit bent dat het even duurt voordat je iets op papier hebt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.