Volgers

zondag 11 september 2022

Mutsen Cluppie reminder #22 ........

 Maandag ben ik bij de Mutsen Cluppie live gegaan en daar hebben wij een leuke creatie met elkaar gemaakt.

Het liep bij mij niet helemaal op rolletjes en er zaten wat foutjes in maar denk dat mijn hoofd even te vol was allemaal naar mijn operatie weer, maar goed, het is goed gekomen.

Ik heb dit keer gebruik gemaakt van het digi papier serie # 42 Pink Christmas.

Ik had mij al goed voorbereid en de bloemen gemaakt, bladeren uitgestanst om zo door te kunnen met mijn creatie.


In mijn tasje zit een extra kaart in, deze heb ik in de zelfde stijl gehouden.


Als extra toevoeging heb ik op de kaart dennenappels gebruikt, deze zijn gemaakt met de Leanne Creatief mal


Een beetje sneeuw op de randjes geeft een extra effect.


De tekst zit op de knipvel van deze serie dus alles is gebruikt ervan.
En zeg nu zelf, hoe leuk is deze om onder de boom weg te geven met een cadeau bon erin?


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier ermee en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.