Volgers

donderdag 1 september 2022

Challenge # 9 Mutsen Cluppie........

Voor deze challenge hebben wij als thema 
Favoriete dier.

Nu kan ik daar een vlinder voor gebruiken maar die gebruik ik al heel vaak.
Dus ik ben aan de gang gegaan in mijn 


Nu heb ik gewerkt in mijn Scrapbook, 15 x 15 cm en heb ik ooit gekocht bij de Wibra.
En hoe leuk is het dan om met foto's van mijn favoriete hondjes, mijn schatjes aan de slag te gaan.


Mijn lieve Angel, foto's zijn gemaakt door mijn dochter en nu wil ik jullie laten zien dat je ook andere creaties kan maken dan alleen maar kaarten.

Maar ja, ik heb 2 hondjes dus Beau mag ook niet ontbreken.


Ik + Jij = Wij.

Deze teksten komen uit onze digi teksten no 1 en kan je bij ons bestellen als je dat leuk vindt.
En zo is mijn gehele creatie voor de challenge en wil je weten hoe ik dit heb gemaakt, kijk dan even op onze YouTube kanaal voor het uitleg filmpje


 Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.