Volgers

maandag 5 september 2022

Mutsen Cluppie Live #22 van 5 september 2022......

En dat was live #22 bij ons op de Mutsen Cluppie


Wat een gezelligheid was het weer, de vakantie periode loopt een beetje op het eind, alhoewel ik nog vakantie moet krijgen, maar we waren lekker aanwezig allemaal.


Ik heb een tasje gemaakt in een slimline formaat, deze heeft een dikte van 2,5 dus kan met kaart en cadeautje ook nog als brievenbus pakketje verzonden worden, hoe leuk is dag.


Ik heb voor mijn creatie digi #31 Cloud Flowers gebruikt.
Schitterend papier, deze hebben wij ook in combinatie met Sand Flowers en kan je met korting krijgen bij ons.


Uiteraard hebben wij in dit tasje nog een kleine verrassing, want een lege tas is natuurlijk niet de bedoeling.


Het is wel een echte Bianca's Creatie geworden hahaha dus ik hoop dat jullie hem leuk vinden.


Dit is de kaart die erin zit, leuk aangekleed met knipvel, zelf gemaakt bloemen en uiteraard met vlinders.

Vergeet niet even bij mijn collega en lieve vriendin CreaDebby te kijken, zij heeft ook een gave uitvoering ervan.


De live kan je terug vinden op onze facebookgroep, net als het boodschappenlijstje en uiteraard het patroon.
Basis uitleg filmpje kan je vinden op onze YouTube kanaal

Dit was het weer, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.