Volgers

woensdag 21 september 2022

Mutsen Cluppie live #23 van 19 september 2022...

Nou volgens mij heb ik niks te veel gezegd met de Sneak Peek toch?

Hij is super leuk geworden en wat heeft Debby het weer goed gedaan afgelopen maandag tijdens de live.


Ik heb mijn creatie met de Digi papier #2 Paper Hearts gemaakt, ik vond dit wel heel mooi bij mij passen en op mijn creatie.


Uit de rechterkant draai je een kaart en deze kan je ook nog open klappen.


Aan de linker kant kan dat natuurlijk ook en kijk de bloemen van papier eens mooi op mijn creatie staan. 


Het papier loopt ook zo mooi door, daar hou ik wel van.


En zo ziet mijn gehele creatie eruit, uiteraard moeten jullie ook even bij CreaDebby gaan kijken want haar creatie is ook zo gaaf geworden.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.