Volgers

woensdag 9 februari 2022

Valentijns cadeau........

 In mijn design pakket zat deze mal van CraftEmotions.


Tja wat doe je dan als je deze mal krijgt.... een leuk cadeau verpakking maken.
Nu is het bijna Valentijnsdag dus ik dacht dat is een mooie uitgangspunt voor mijn creatie.


De eerste heb ik met Designpapier van Craft O Clock Pink Mood gemaakt, deze lijn heeft ook een flower Pink Mood die weer perfect past bij mijn design papier.
Maar ik vond het ook leuk om een neutrale verpakking te maken.

En dat is deze geworden. 
Zo kan je goed zien dat je 2 verschillende soorten creaties kan maken met dezelfde mal.

Binnen een handomdraai en niet al te moeilijk kan je met deze mal voor elke gelegenheid een cadeaubox maken.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.