Volgers

zondag 13 februari 2022

24 jaar.....

Vandaag heb ik een speciale kaart gemaakt.


En deze is gemaakt met de DDBD mal 470.784.071
Basis is gemaakt met bruin cardstock, daarop licht roze cardstock en daarop weer design papier.

\

Magnolia stempel heb ik ingekleurd met mijn Zig Clean Collor Markers.
Aan de randen heb ik embossing poeder gebruikt met tekst stempel van Studio Light.


Het meeste werk ging in de bloemen zitten met maken, deze heb ik gemaakt met de Leane Creatief tulp snijmal. Dat zie je hier niet terug omdat ik het anders heb verwerkt.

Uiteraard mocht er op de bovenkant het getal 24 niet ontbreken want vandaag ben ik 24 jaar getrouwd met mijn lieverd.

En dit is mijn gehele kaart geworden.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart, Bianca. Van harte met jullie trouwdag, wens jullie een fijne dag.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.