Volgers

woensdag 23 februari 2022

Farm Sweet Farm......

 Als je in je designpakket Farm Sweet Farm krijgt....... moet ik even goed nadenken.

Wat zal ik er eens mee gaan maken, maar als je het papier omdraait dan zie je dat op de achterkant best leuk designpapier zit, dus hop hop hop aan de slag.

Als basis heb ik de Dutch Doobadoo mal gebruikt, eigenlijk is de hele creatie gemaakt met deze mal met groen cardstock omdat dit mooi bij het ruitjespapier past.


De omslag heb ik neutraal gelaten, ik vond het wel leuk als de Farm doorloopt daarop, dat kan je goed zien hier op de foto.


Het boekje wordt dichtgehouden met touw en daaraan een tag.


Aan de binnenkant op de pockets heb ik nog de Marianne Design beesten gebruikt want een farm zonder beesten is geen farm.


Hier aan de binnenkant heb ik ook tags gemaakt, hier kan je leuke tekst op stempelen of eventueel een foto plaatsen.


Als je het boekje weer omslaat dan zie je dat daar ook nog een tag bij zit.


Ik hoop dat ik jullie met deze creatie heb kunnen inspireren om aan de slag te gaan.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca.
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.