Volgers

maandag 7 februari 2022

Mutsen Cluppie Live #5 Hartjes album..

Wij hebben net onze live afgerond op onze facebookgroep


Dit keer hadden wij als basis de Dutch Doobadoo mal gebruikt.
 

Wij vonden het leuk omdat Valentijnsdag er aankomt om dit te maken.
De buitenkant heb ik een tekst ( geprint ) geplaatst en daarop een grote bloemen tof, dit keer zijn ze niet zelf gemaakt maar deze kleur paste perfect bij mijn hart. 


In dit tasje hebben wij een album geplaatst, deze kan je eruit halen en gebruiken voor foto's of wat jezelf wilt.


Dit album is gemaakt met deze zelfde mal maar dan alleen de binnenkant van het hart.


Op de voorkant heb ik opgepimpt met bloemen en uiteraard een tekst.
Ik vond het leuk om mijn dierbaarste mensen naast mij er in te plaatsen.


In de zijkant heb ik pockets gemaakt, daarin heb ik labels en kan je nog extra tekst schrijven of kleine foto's plaatsen.


En mijn gezin is niet compleet met mijn 2 harige kinderen.


Ik hoop dat jullie deze live leuk vonden, wij zien graag jullie creaties dus plaats hem in de map en #mutsencluppie als je deze creatie plaats op facebook, Instagram of blog.

Vergeet niet ook even bij Debby te gaan kijken want zij heeft deze weer totaal anders gemaakt.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.