Volgers

zaterdag 28 augustus 2021

Ik kom je even opfleuren.....

Vandaag een kaartje voor Anneke omdat ze woensdag geopereerd is.


Nu heb ik niet veel beterschap stempels, snijmallen etc.
Maar ooit heb ik via marktplaats deze leuke stansjes gekocht kant en klaar ( ik gebruik het te weinig om het zelf te aanschaffen ) dus nu dacht ik, dat is mooi, deze kan ik op mijn kaart gebruiken.


Het design papier is van Maja Design, het groen en rood past er perfect bij.


De muisjes zijn er klaar voor om Anneke beter te maken.
En het gehele kaartje zal haar wel opvrolijken denk ik.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX
 

3 opmerkingen:

  1. Super leuke beterschapskaart!
    Die muisjes blijven leuk om te zien.
    Heel leuk gemaakt Bianca!
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart voor Anneke, en handig om deze beestjes kant en klaar te kopen, ik vind ze ook zo'n geprul maar wel superleuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.