Volgers

woensdag 18 augustus 2021

Shake tag......

 Goedemorgen, 

Ik breek de week doormidden bij Hobbyshop Veldmaat met mijn shake tag.


Ik heb voor deze tag de nieuwe mal van Dutch Doobadoo gebruikt.
Deze heb ik overgetrokken op groene linnen karton en daarna heb ik het design papier geplakt.


Op het design papier heb ik een mask mal stenen gebruikt en dit met groene stempel inkt bewerkt.
Voor de shaker heb ik 6 x een rondje uit gestanst en deze op elkaar geplakt.
Hierdoor krijg je een mooie dikte voor de shaker.


Uiteraard heb ik diverse elementen uit geknipt en hele kleine bloementjes gemaakt van Flower Foam.
In het hart van de bloemen heb ik een 3D druppel geplaatst.
En zo komt al mijn losse elementen bij elkaar tot een gehele tag.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.