Volgers

woensdag 12 mei 2021

You are so loved.....

Het is weer woensdag dus dat betekend dat ik mijn creatie voor Hobbyshop Veldmaat mag laten zien.


Je hebt een Canvas hart 15 x 15 cm, Rice PaperMarianne Design snijmal en een idee maar dan moet je het nog uitvoeren.
Als eerste ben ik de Rice Paper op mijn hart gaan plakken met combinatie stukjes verhaal uit een boek.
Na droging heb ik met mijn Mask mal en Dutch Doobadoo Structuur pasta een reliëf aangebracht.
De mal heb ik uit gestanst en daarna de bij behoorden stempel gebruikt op mijn papier.
Stukjes rest papier als basis gebruikt om zo mijn hart op te bouwen.


Als laatste heb ik nog wat bloemen van papier, lint en 3D druppels toegevoegd en dan is dit het eind resultaat.

Al de gebruikte materialen kan je hier vinden.
Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

 Veel liefs 
Bianca 
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.
XX


 

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.