Volgers

zondag 16 mei 2021

Moederdag.....

En dan bedenk je de vrijdag voor Moederdag dat je nog niks hebt gemaakt voor je schoonmoeder.


Nou dat was even stressen hahaha......


Ik ben aan de slag gegaan met het mooie papier van Craft O Clock Plume in Chocolate.
Basis papier is van mocca bruin linnen karton.


Omdat wij meestal een bladcadeau geven, best afgezaagd maar ze is er zo blij mee heb ik een klein boekje gemaakt.


Links in het boekje zit een pocket met daarin een kaart.


Recht in het boekje heb ik de stempel "Look indide" gestempeld want als je hem dan openslaat komt je nog een leuke verrassing tegen.


Zelfs de binnenkant is uitklapbaar en daarin heb ik een banner met een tag geplaatst. 
Deze tag kan er natuurlijk ook uit.


En dan als je de rechterkant openmaakt zie je het cadeau.
Ik moest wel lachen want toen ik hem aan mijn man liet zien zei hij, heb je er ook een gebruiksaanwijzing bij?..... hahaha nou dat had mijn schoonmoeder dus ook echt nodig. 
Lol.


Iets later dan normaal plaatst ik mijn Moederdag creatie maar het blog staat een beetje vol gepland.
Wat natuurlijk ook wel weer leuk is.

Nou lieve volgers, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Liefs Bianca
XX

 

1 opmerking:

  1. Je snelle uitvoering is prachtig geworden daar zal ze zeker blij mee geweest zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.