Volgers

maandag 24 mei 2021

There is a magic.....

Soms heb ik een bui dat ik lekker wil kliederen.
Maar als ik dan begin denk ik HELP......


In mijn craft boekje 12,5 x 12,5 heb ik eerst Rice paper gaan plakken met blaadjes uit een oude boek.
Terwijl dat ging drogen heb ik met een mask stencil en Dutch Doobadoo pasta stuctuur aangebracht.


Na droging ben ik met mijn waterverf kleur gaan aanbrengen.
Er zit totaal geen controle in, ik doe het erop, spuit water en laat het lopen.
Soms even deppen met een papiertje en laat maar drogen.


Daarna heb ik een window uitgeknipt uit de collectie Mintya Paper window book 
De bloemen zijn van Maremi Smallart, zij is 1 van mijn favoriete art artiest.
Als je haar YouTube filmpjes kijkt dan wil jezelf ook gelijk an de slag.
Tevens heeft zij een mooie collectie die je kan bestellen.
A fijn, de tekst is ook van haar, deze heb ik gekregen toen ik vorig jaar voor het eerst spullen bij haar had besteld, vind hem wel heel toepasselijk erop.

En dit is mijn eind resultaat van een paar uurtjes kliederen.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Liefs Bianca.
XX


 

2 opmerkingen:

  1. Wat een PRACHTIG resultaat Bianca!
    Zo zie je maar dat het soms een verrassing is wat er ontstaat!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt prachtig Bianca, knap werk hoor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.