Volgers

maandag 17 mei 2021

Paperclip art....

Met het allerlaatste restjes papier van Craft O Clock Force of Gentleness heb ik deze Paperclip art gemaakt.


Ik had nog wat losse elementen over, heb de tekst van mijn knip vel bewaard en gebruikt.
Het enige wat nieuw gepakt is voor deze creatie is het gele lintje en de paperclip.
Deze paperclip is wat groter dan normaal, deze is totaal 8 cm.
Voor de rest is mijn creatie gemaakt van restjes papier die we normaal weg zouden gooien.



Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Liefs Bianca
XX

Ik laat mijn creatie meedoen bij:

 

3 opmerkingen:

  1. Wow.....prachtig Bianca....heel mooi in deze kleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van dit soort leuke creaties.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt altijd mooie dingen Bianca en je restjes clip met dit mooie papier is
    super mooi geworden, zwart en geel een hele mooie combi!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.