Volgers

dinsdag 10 december 2019

With All Good Wishes..........

Weer een nieuwe challenge bij


We zitten nu 2 weken voor kerst, hebben jullie alle kaarten al klaar en verstuurd?
Ik nog niet, ik ben altijd wat aan de late kant hiermee .


Voor deze kaart heb zet ik deze kerstroos in het zonnetje.
Ik ben gek op deze mal en gebruik hem heel graag.
Normaal werk ik veel in pastel tinten maar bij kerst hoort toch echt rood.

Dit is mijn inspiratie kaart voor de nieuwe challenge.



Doen jullie gezellig mee met onze nieuwe challenge?


ik laat mijn kaart mee doen bij:



1 opmerking:

  1. Lekker eenvoudig, geen poespas.
    Helemaal leuk!!!
    Ik behoor tot de kleine groep mensen, die eigenlijk niet zo heel veel om kerst geeft.
    Het optuigen van de kerstboom is hier elk jaar weer een ramp, en het maken van kerstkaartjes doe ik alleen voor mijn designteam opdrachten.
    Ik heb echt heel veel respect aan de mensen die heel trouw elke week een kertkaart maken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.