Volgers

zondag 1 december 2019

Ice Tilda..........

Goedemorgen,

De laatste maand van het jaar en ook de laatste challenge van 2019 bij:


En uiteraard staat onze challenge in teken van:


Nu heb ik vandaag geen kaart gemaakt maar een canvas schilderij.
Ik heb Ice Tilda ingekleurd met mijn Distress markers.
Daarbij heb ik de Christmas tekst uit de Magnolia vintage box gebruikt op mijn canvas en afdrukje.


Ik ben gek op roze om mee te werken dus de kerstrozen zijn ook in het roze gemaakt.
Wat hoort er bij kerst, dennenappels, kerst groen en hopelijk dit jaar ook sneeuw en ijs, daarom extra schaatsen erbij.

En dit is mijn inspiratie voor deze challenge, ik ben benieuwd wat jullie gaan maken.


Ik laat mijn creatie mee doen bij:
https://forevermagnolia.blogspot.com/2019/12/challenge-84-anything-goes-optional.html

2 opmerkingen:

  1. Wat prachtig Bianca !
    Ik ben ook nog steeds fan van deze lieverds !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for joining us at challenge Magnolia Forever
    DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.