Volgers

maandag 9 december 2019

Gift swap.......

Goedemorgen,

Vandaag mag ik mijn gift Swap laten zien die wij onderling bij de 
Birthday Circle hebben georganiseerd.
Deze gift swap mag ik naar Fortuna in Italië sturen.



Ik had een leuk rood zakje over ( wie wat bewaard hé ), daarop heb ik het mooie Maja Design papier gebruikt. 
Ik had per ongeluk een keer een dubbele stans besteld en dat kwam nu mooi uit, 
deze heb ik cadeau gegeven.


Uiteraard mag een Homemade gift niet ontbreken dus ik ben nog even aan de slag gegaan.
Dit leuke 

Dit is de achterkant van mijn gift bag, wel zo leuk als daar ook het design papier doorloopt.
En zo is mijn gift swap aangekomen bij Fortuna, dus ik mag hem laten zien.



Ik laat mijn creatie mee doen bij:


3 opmerkingen:

  1. Leuke cadeauverpakking is het geworden! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lovely make! Thanks for joining us at Make My Monday

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful gift envelope Bianca. Love the colours and the papers that you used.
    Thanks so much for joining us for our End of Year Challenge at Winter Wonderland!
    We hope to see you again soon,
    Lou DT xo
    JemLou Productions

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.