Volgers

zondag 15 december 2019

Creations in Pink......

Goedemorgen,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij
Creations in Pink


Voor vandaag heb ik een leuke kerstkaart in het roze gemaakt.
Kan natuurlijk ook niet missen zo in de laatste maand van het jaar.


Ik heb voor een Tilda Sparkle Poinsettia gekozen uit de 
Magnolia Waiting for Christmas collectie uit 2014. 
Dit vooral ook omdat ik de kerst rozen van Leane Creatief zo mooi vindt.
Hoe heerlijk roze is deze kaart wel niet, ik hou er gewoon van. 



Doen jullie gezellig mee met onze challenge?

Ik laat mijn kaart mee doen bij:
https://forevermagnolia.blogspot.com/2019/12/challenge-84-anything-goes-optional.html
http://mmmchallengeblog.blogspot.com/2019/12/challenge-111-anything-christmas.html
http://mytimetocraftchallenge.blogspot.com/2019/12/challenge-412-christmas-flowers.html
https://friendship-challenge.blogspot.com/2019/12/reminder-48-weihnachtenneujahr.html
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com/2019/12/challengereminder-kic-challenge-136.html

10 opmerkingen:

  1. Kijk dan toch wat een dotje.
    Lekker zoet, met al het roze. Ik hou er wel van.
    Ik heb nog een hele collectie met roze papiertjes in mijn hobbyvoorraad zitten, dus misschien dat ik wel ga meedoen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful and so cute! I like the colours and I like the little lady so much.
    Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
    Good luck and best wishes!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for joining us at challenge Magnolia Forever
    DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so pretty. I love the pink. Thanks for joining us at Make My Monday. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Phantastisch! Gefällt mir total gut.
    Danke für deine Teilnahme bei der Friendship Challenge.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bianca: Your pink poinsettia featured card is fantastic!!! Thanks for including MTTC's Christmas Flowers theme challenge in your link-ups! Becca/DT for MTTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liebe Bianca,
    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet.Ich bin ganz begeistert.
    Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge.
    Ich wünsche dir einen guten Start in das Jahr 2020.
    Liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So sweet and wonderful.
    Thanks for joining us at Friendship
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Bianca!!!!! This is such a gorgeous pink Christmas card!!!! I love the flowers around beautiful Tilda. Thanks for joining us this month at Magnolia Forever, we hope to see you again next time. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful! Thanks so much for participating in the My Time To Craft Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.