Volgers

zaterdag 23 januari 2016

You're my Valentine...........

Goedemorgen allemaal,

Als eerste wil ik welkom Chantal zeggen, gezellig dat je mijn volger bent geworden.
♡♡♡

Vandaag mijn laatste blog bericht als Gastdesigner bij Time For Magnolia.
Hier start vandaag een nieuwe challenge, namelijk

Voor deze kaart heb ik You are my Valentine Tilda gebruikt uit de 
Magnolia Lovely Duo collectie 2015.
Mijn basis voor de kaart is de Dutch Doobodoo hart mal.


Achter mijn design papier heb ik tule geplakt rondom het hart.
Diverse mallen van Magnolia, houten hartjes, rozen en lint maken mijn kaart compleet.


En zo ziet mijn laatste Gastdesigner kaart er uit voor Time For Magnolia.
Ik wil iedereen bedanken voor deze mooie kans en wens de nieuwe Gastdesigners bij
Time For Magnolie heel veel fun.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/2016/01/midweek-magnolias-130-anything-goes.html
http://simplymagnolia.blogspot.nl/2016/01/anything-goes.html
http://paradiseofmagnolia.blogspot.se/2016/01/challenge-30-anything-but-winter-or-go.html

7 opmerkingen:

  1. Heeeerlijk is dit....lekker veel rood....love in de leukste vorm hahaha....Toppie gedaan.
    Fijn weekend, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastic card, thank you for joining us at Simply Magnolia.
    hugs
    laurigami

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor jouw warme welkom Bianca :) Super leuk dat je gastdesigner mocht zijn! Gefeliciteerd! Jouw afsluiting is prachtig en zo liefdevol :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk al die Valentijn kaarten op de blogs, en wat is dit ook weer een beauty zeg prachtig met al het rood liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Darling card. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.