Volgers

zondag 31 januari 2016

In de wolken.......

Soms zitten we met onze hoofd in de wolken.

Cloudy love Tilda uit de Magnolia A Touch of Love Collectie 2016
is daar het bewijs van.

Ik vindt de stempel zo lief...... deze moet het middelpunt van de kaart zijn.
Daarom heb ik een cas kaart van gemaakt ( clean and simple ).


Voor de kaart heb ik de volgende mallen gebruikt:
Yvonne Creations.
Magnolia.
Marianne Design ( schaapjes ). 
Lint en parels.

En dan ziet mijn kaart er zo uit.


Wat vinden jullie van mijn kaart?
Ik hoor het graag.

Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

6 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart is dit Bianca!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like daydreaming so my head is often in the clouds. lol Your card is wonderful!
    Hugs! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie en lieve kaart! Leuk dat je meedoet bij KIC! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So cute and I love the colors! xoxo Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is lovely Bianca. Tilda is adorable and I love her clouds. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.