Volgers

zaterdag 9 januari 2016

Time For Magnolia Sketch........

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is de 1e challenge van 2016 bij Time For Magnolia van start gegaan.
Ik heb er voor gekozen om alleen maar Magnolia Doohickey mallen te gebruiken voor deze kaart.


Uiteraard met de bekende kleuren gemaaakt ......wit met roze.
Op mijn design papier staan ook allemaal vlinders dus wat ik leuker om deze thema aan te houden.

Om heel eerlijk te zijn, een sketch aanhouden is niet echt mijn ding.
Dit is mijn eind resultaat.

Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Liefs Bianca.

4 opmerkingen:

  1. Mooi hoor met al die prachtige mallen.Een sketch is ook niet mijn ding hoor Bianca...ik vind het verschrikkelijk hahaha maar jij hebt hem heel mooi gevolgd hoor.
    Fijn weekend, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Bianca. Thank you for playing along with our Challenge at Winter Wonderland. We would love to see you again ... Anet DTx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beauitful card Bianca. It is just perfect for our Spring is in the air challenge. Thank you so much for joining us at Winter Wonderland.
    Crafty hugs
    Lesley

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.