Volgers

maandag 11 januari 2016

Boekenlegger......

Goedemorgen allemaal,

Vandaag mijn eerste creatie als DT Member voor de ScrapbookStampSociety challenge.
De challenge loopt nog tot 16 januari, de opdracht is alles mag,
dus doe je ook gezellig mee?
http://scrapbookstampsocietychallengeblog.blogspot.nl/2016/01/challenge-82-anything-goes.html


Ik heb voor My Bestie digi IMG697 gekozen.
Deze kan je hier kopen:

Omdat ik zelf gek ben op lezen heb ik een boekenlegger gemaakt.


Dit is de achterkant van mijn boekenlegger.
Om het echt af te maken heb ik Bestie op een stapel boeken neer gezet, deze stempel is van Magnolia.
Wat kleine bloemetjes en lint maken mijn boekenlegger helemaal af.

En zo ziet mijn boekenlegger in zijn geheel eruit.
Bij jij de volgende met een mooie creatie?

Ik wens iedereen een fijne maandag en hopelijk zien we je bij onze challenge.

Liefs Bianca.

4 opmerkingen:

  1. Zo koop je ze niet in de winkel, heel mooi gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your bookmark is so amazing Bianca! Such a fantastic idea to put her on top of a pile of books! I really really love it! Xoxo Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fantastic bookmark Bianca! The design is beautiful and such a fabulous image.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.