Volgers

dinsdag 8 oktober 2024

Reminder World Card Making Day......

Zaterdag 5 oktober was het World Card Making Day. 
En wij van het Mutsen Cluppie hebben uiteraard ook een leuke live gegeven die dag, nou eigenlijk 2 hahah.

Dit is mijn uitwerking van mijn creatie afgelopen zaterdag.


Ik heb het papier van extra editie september gebruikt.


Super leuk en helemaal nu het herfst buiten is.


Mijn tags uit de voorkant en de flap kan omhoog, hier kan je een leuke stempel neerzetten en / of wat schrijven.


In de binnenkant heb ik de kleine pompoen gedaan die ik gemaakt heb met de YouTube
 creatie van 30 september maar dan in mini vorm.
Hoe leuk is het uiltje van Marianne Design wel niet erbij.


Uiteraard kunnen de tags ook aan de achterkant eruit.
Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.