Volgers

zaterdag 5 oktober 2024

Mutsen Cluppie World Card Making Day.......

Ja ja, dit jaar hebben wij besloten om deze dag toch weer live te gaan.


Ik heb ervoor gekozen om een creatie met meerdere tags en de basis uit 1 A4 wordt gemaakt.


Als design papier heb ik 2024-30 Herfst te gebruiken.


Kijk toch eens hoe leuk het egeltje, maar deze heb ik er los op geplakt, eigen heb ik de hele creatie gemaakt zonder poppetjes van ons digi papier.


Maar het leuke van een knipvel is dat je deze kan plaatsen waar je maar wilt.


De stempels zijn van Studio Light NL-ES-Stamp538 gebruikt op mijn creatie, die zijn wat groter en langer en deze passen nu perfect erop.


Dit is mijn World Card Making Day creatie voor 2024.
Heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.