Volgers

zondag 13 oktober 2024

Mutsen Cluppie Reminder Live # 76 van 7 oktober 2024....

 Maandag waren we weer live, hoe leuk was dat of zijn jullie ons al moe want deze maand is wel heel veel live's hahaha.

Dit keer heb ik met het digi papier 2024-29 Pinguins in het blauw gewerkt, als proef op A4 formaat maar ik vind dat echt niet mooi, is zo groot al het design.


Ik heb voor op Elvis gemaakt van CraftLab maar heb hem wel een lekkere warme wintermuts opgegeven.

Aan de binnenkant op de pockets heb ik Elvis ook nog een keer maar dan alleen zijn hoofd.


Debby en ik vinden het altijd leuk om meerdere labels te gebruiken en kijk toch eens hoe schattig de pinguïns erop staat.


Aan de rechterkant achter de envelop heb ik ook een pocket en in de envelop zou je eventueel geld, cadeaubon of een lief briefje kunnen doen.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca 
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.