Volgers

dinsdag 1 oktober 2024

Mutsen Cluppie Challenge # 34 over de maand oktober 2024......

Vandaag mocht ik weer gezellig live onze nieuwe challenge openen.


En dit keer heb ik ervoor gekozen om een kaartje uit te werken die ik voor de dochter van Debby heb gemaakt.


Het digi papier is 2024-26 Jasper de Alpaca.


Maar dit keer heb ik echt alleen de achtergrond papier gebruikt en de muisjes van Marianne Design.


Aan de voorkant heb ik een pocket met tag gemaakt die aan de zijkant eruit komt, deze kan je eventueel ook zo maken dat hij aan de bovenkant eruit komt.

Op de achterkant heb ik ook een pocket met tag gemaakt, deze tag komt wel aan de bovenkant eruit.
Tekst stempel is van Studio Light, altijd fijn om tekst stempels te hebben.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.