Volgers

maandag 29 augustus 2022

Wow! wat leuk.......

 Goedemorgen allemaal, 

vandaag gaan wij op de Mutsen Cluppie de maand augustus afsluiten met een leuke YouTube Creatie.

Ik zag deze voorbij komen op Pinterest en ik wilde deze maken, ben even de maten gaan uitvogelen wat ik heb beste vond en ik dacht, deze ga ik met jullie delen op onze YouTube kanaal

Mutsen Cluppie

Vind je het leuk om niks te missen, druk op de knop abonneer ( geheel gratis ) en je krijgt melding zodra er weer een creatie online komt.


Wat je nodig hebt kan je vinden in de omschrijving, het is geen moeilijk patroon maar soms ook wel lekker even wat eenvoudigs te maken


Ik heb het papier van Lemon Craft gebruikt en deze heeft altijd een mooie knipvel erin zitten, daar komen deze dame achter de bloemen ook vandaan.



Achter de dame had ik nog een schilderijlijstje liggen ( papier natuurlijk ) maar qua kleuren past deze perfect erbij.
En zo is de hele kaart als je hem gemaakt hebt..


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.