Volgers

woensdag 17 augustus 2022

Mutsen Cluppie YouTube Creatie......

Wat een super leuke creatie heeft Debby weer bedacht hé?
Helaas gaan wij dit jaar niet echt op vakantie en daarom heb ik een Good Memories album van gemaakt.


Ik heb samen met Debby en Badmuts een leuke workshop in mei bij Anreda gevolgd en ik dacht ik ga deze foto's hiervoor gebruiken.
 

Het was voor mij best wel een stuk rijden maar omdat het de hele dag was, was het de moeite waard.

Badmuts ( Jacqueline ) was ook mee en van haar kregen wij, Mutsje 1 en 2 een cadeau bon, hoe leuk is dat, deze heb ik ook bewaard in mijn memorie box.


Het designpapier is van Craft O Clock mint en deze heb ik voor mijn gehele project gebruikt.


Super leuke workshop was het, foto's verwerkt aan de ene kant en in mijn boekje foto's van onze gezellige dag met meer cursisten.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.