Volgers

woensdag 3 augustus 2022

Vintage Colors.........

Ik ben even gaan spelen met 2 soorten stempels,


Als eerste heb ik de stempel van My Favorite Things en daarna de stempel van Jenine's Mindful 
Script & Splatter, door deze stempel als achtergrond te gebruiken krijg je gelijk al een vintage look.

De bloemen heb ik ingekleurd met mijn Derwent Chromeflow potloden, nooit gedacht dat ik dit echt heel leuk ga vinden.


Ook heb ik geprobeerd mijn Magnolia Tilda met deze potloden in te kleuren maar dat vind ik dan weer niks, nee de bloemen en zo geeft mij meer een voldoening.

Om mijn creaties te bewaren, ik ben niet van ingekleurde kaarten heb ik de album uit de 
Jenine's Mindful Art Collection gekocht.


Geweldig toch als je straks daar allemaal mooie creaties in hebt.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

1 opmerking:

  1. Schitterend Bianca, met deze prachtige bloemen! Ook de achtergrond is erg gaaf.
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.