Volgers

zondag 28 augustus 2022

Pumpkin Patch......

 Vandaag even een leuke bladzijde in mijn A5 album gemaakt


De album staat bij ons op YouTube kanaal in 2 delen, daar maken wij in het filmpje een Slimline album maar bij deel 2 staan de maten er bij voor de A5 album.


Als basis heb ik 2 x een cirkel met inkt gemaakt, deze overlappen elkaar.
Daarna de stempel van Studio Light gebruikt als achtergrond, een van mijn favoriete stempels


Het designpapier is van ShabbyArtBoutique.
Zij heeft zulke mooie vintage digi papier in mijn favoriete kleuren dus hoe fijn is dat om daarmee te werken.

En deze bladzijde gaat weer in mijn album.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.