Volgers

zondag 24 oktober 2021

In Silence....

 Laatst had ik het met mijn DT maatjes over condoleance kaartjes, deze maken wij eigenlijk nooit en als het nodig is hebben wij ( die zelf kaarten maken ) natuurlijk paniek.


En nu zat ik aan mijn hobbytafel en wilde ik wat maken met Arts Paper Collection In Love.
Dit is eigenlijk oor een bruiloft maar naar maten ik verder ging dacht ik, stel je eens voor dat ik zo een kaart kreeg toen mijn moeder ( is al heel lang geleden hoor ) was overleden, dan was deze kaart voor mij persoonlijk een heel mooi, lief en warm gebaar naar ons toe.

Dus ik heb een condoleance kaart van gemaakt, nu hoop ik dat deze nog heel lang boven op mijn bord blijft hangen.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.