Volgers

maandag 4 oktober 2021

11e week van de......

 

De 11e week is aangebroken en vandaag is het ook dierendag.
Dus waar gaat mijn week over dan.......

Hahaha.
Nu waren ze afgelopen vrijdag ook jarig en mijn dochter heeft een fotoshoot gehouden met ze.
Hoe lief en leuk is dat.

Wat gaat de tijd toch snel, 3 jaar geleden gingen wij Beau ophalen in Brabant bij een gezin.
Daar zaten nog 2 hondjes, Beau en een heel lief, klein wurmpje. 
Niemand wilde hem hebben want hij had een overbeet en was erg klein.
Tja wat doe je dan.......


Terwijl we terug in de auto zaten hebben we video gebeld met onze dochter, ze was aan het werk, ik weet het nog goed.
Uh schat, we hebben niet 1 maar 2 hondjes meegenomen.


Terwijl thuis onze ouwe, trouwe lieve zieke meid zat te wachten op ons.
Eerste instantie wilde ze er niks van hebben maar Beau is een jonge hond met een ouwe ziel en was zo zorgzaam voor haar, ze heeft hierdoor nog 1,5 jaar langer geleefd.


Maar goed, we moeten terug naar mijn pagina.


Sanne, mijn dochter had een leuke fotoshoot gemaakt met de honden en daar kon ik ook gelijk mee aan de slag.


De basis is gemaakt met het designpapier van Mintay Papers.
De losse elementen komen uit de elementen boek van Scrapboys.


Nu vond ik dit de leukste foto, kijk ze toch zitten de boys en zo heb ik dus weer een dubbele pagina gemaakt haha.


Dit was het weer voor vandaag  heel veel knutsel plezier en tot snel weer.

Veel liefs Bianca 
XX

1 opmerking:

  1. Oh wat lief van jullie om ze beiden te nemen, en weet je ik vind een overbijt zo schattig bij deze hondjes, maar alleen ik blijk dat mooi te vinden en de rest van mijn gezin niet.
    Het is een mooie pagina maar kan ook niet anders met 2 van deze mooie schatjes erop.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.