Volgers

donderdag 28 oktober 2021

Birthday Halloween party......

Goedemorgen,

Ik had een opdrachtkaartje voor een jarige die een vriendelijke Halloween party ging geven.


Hoe leuk is dat, een opdracht is al leuk maar een Halloween kaartje ook.
Uiteraard moest de leeftijd op de kaart verwerkt worden vond ik, dus die is gemaakt met een DDBD cijfermal.

Ik had het mooie design papier in huis van Noor & Zo dus daar ben ik mee aan de slag gegaan.
Eigenlijk wilde ik eerst in het roze met zwart werken maar later dacht ik nee, dit is veel leuker.


De pompoen mag niet ontbreken net als de strik en de bloem ( dit keer geen zelfgemaakte ).
Op de achtergrond zie je nog wat spookjes en vleermuizen maar door de kleuren blijft het kind vriendelijk.


En dan is mijn opdrachtkaartje klaar en goedgekeurd door oma voor haar kleindochter.
Missie volbracht.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

4 opmerkingen:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.