Volgers

donderdag 21 oktober 2021

Halloween.....

Goedemorgen,

Vandaag gaan wij starten met een nieuwe challenge bij:

Simply Magnolia Challenge Blog.

Voor deze challenge is ons thema: 


Ik heb ervoor gekozen om een Halloween kaartje te maken maar dan wel een vriendelijke Halloween.


De stempels heb ik uitgeprint en ingekleurd met mijn alcohol markers.


Het kaartje is vierkant met daarop diverse lagen designpapier, dit designpapier komt uit een blog van de Action.


Ik vond het leuk om daarop ronde cirkels te gebruiken.
Uiteraard bloementjes erop maar dit keer geen zelfgemaakte hahaha.

En dit is mijn reminder voor de lopende challenge, je kan nog meedoen want de challenge loopt tot 
31 oktober.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Ik laat mijn kaart meedoen bij:


1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.