Volgers

donderdag 19 augustus 2021

Live op 25 augustus.....

 Super leuk alle leuke en lieve reacties die ik krijg op mijn creaties.
Ook krijg ik veel vragen zoals hoe maak je dat dan en kan je een workshop geven.

Deze vragen en opmerkingen kreeg ik ook bij mijn shabby chic tag met restjes papier van 
Craft-O-Clock.

Nu ben ik gewoon een hobbyist, ik rommel wat met papier, maak een collage zoals ik denk dat ik het leuk vind en speel met de losse elementen en dat is wat ik doe.

Ik weet het niet beter, ik kan het niet beter want echt iedereen kan het.

Dus ik dacht, ik ga woensdag 25 augustus live op mijn facebookpagina een Shabby Chick tag maken met het nieuwe papier van Craft-O-Clock Fiesta Flowers en dan kunnen jullie zien hoe ik ermee aan de slag ga.


Vind je het leuk om mee te kijken dan ben je van harte welkom, niks moet alles mag.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

2 opmerkingen:

  1. Superleuk Bianca! Altijd leuk om mee te kijken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga proberen om te komen kijken Bianca, schrijf het zometeen ff op...anders vergeet ik het waarschijnlijk
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.