Volgers

woensdag 25 augustus 2021

Gift Card Holder......

 Goedemorgen,

Het is weer een woensdag en dat is mijn vaste DT dag bij Hobbyshop Veldmaat.


Dit keer had ik in mijn DT blog het mooie papier van Studio Light uit de paper blok nr. 5 A5.
Nu ben ik van het knippen en losse elementen dus dat zat goed.
Maar wat ga je ermee maken?


Ik kwam op het idee toen ik naar een verjaardag moest en ik een cadeau bon ging geven.
Daar zitten toch altijd van die saaie houders om.


Dus ik dacht waarom maken wij dat zelf niet.
Het kaartje is dus precies op de juiste maat gemaakt en binnen in heb ik een pocket gemaakt zodat daar de cadeau kaartje in kan.


En zeg nou zelf, dit is toch veel leuker geven.
Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.