Volgers

maandag 2 augustus 2021

High tea....

 2e Journal page van mijn challenge


Super leuk want ik had een nieuwe papierblog gekocht van DécoTime bij de Action, ik liep er toevallig tegen aan hahaha.


En nu had mijn dochter toevallig een high tea met een klein groepje vrienden omdat er iemand jarig was dus hoe leuk is het dan om daarmee aan de slag te gaan.

Onder de pocket zit een koffiebeker verstopt, deze heb ik gemaakt met de DDBD mal.


Heerlijk met een donut erop en wel.


Ik had gevraagd om wat leuke foto's te maken van de high tea zodat ik deze leuk kon verwerken op mijn creatie.

In het blog zitten ook allemaal losse elementen die je eruit kan drukken, deze heb ik verwerkt op mijn blad.

En dit is het resultaat van mijn beide bladzijdes.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX


1 opmerking:

  1. Superleuk deze high tea pagina's, en die foto..dacht eerst dat het een gewone afbeelding was vind ik super.
    Ja ik heb deze blok ook in huis gehaald..je weet maar nooit.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.