Volgers

donderdag 5 augustus 2021

Beauty First.....

 Mijn kapster heeft de sleutel gekregen van haar nieuwe winkel.

Nou ja nieuwe winkel, ze neemt het stokje van haar moeder over en heeft daarbij het huis incl. de aangrenzende kapsalon gekocht.


Nu liet in eerder al mijn bloemen zien die ik had voorbereid.
De kapsalon krijg ook een nieuwe naam en heeft een nieuwe logo en uit deze logo haal ik zwart en goud eruit.


De kapsalon wordt helemaal verbouwd en moderne zoals ze zei dus ik denk dat ik wel goed zit.
Nu ben ik laatst naar de kapper geweest dus ik heb een kaartje gemaakt voor haar.


Basis kaart is gemaakt met de Studio Light Cutting Essentials Slimline nr.34 gemaakt.
Daarop heb ik de sleutel van de Dutch Doobadoo Card Art Key to my heart gebruikt. De binnenlijnen heb ik met een lijmpen overgetrokken en daarop gouden embossing poeder gedaan.


Daarna ben ik mijn kaart gaan opbouwen, uiteraard met de nieuwe logo er op.
En zo heb ik mijn kaart gegeven.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.