Volgers

zaterdag 15 mei 2021

Swap nummer 2......

Goedemorgen,

Vandaag laat ik mijn 2e swap kaartje zien, deze is gemaakt met de nieuwe Studio Light Essentials.


Magnolia Tilda heb ik uitgestanst met de Studio Light 389 mal
Omdat dit de 2e swap kaartje is heb ik dit keer gekozen voor pastel tinten.


Ook dit kaartje kan staan en achter mijn stempel heb ik de Studio Light 351 A6 mal gebruikt.


Uiteraard bloemen en 3D druppels mogen niet ontbreken, de bloemen heb ik gemaakt met het zelfde design papier, zo krijg je een mooi geheel samen.
Op de achterkant deze geweldige stempel gebruikt van Nicolle van Kalsbeek-Verkooijen gebruikt.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.

Liefs Bianca
XX

Ik laat mijn kaart meedoen bij:

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.