Volgers

zondag 30 mei 2021

Mooie momenten, die moet je koesteren.......

Ja ja, mijn eerste bladzijde in mijn planner is af.

Ik had de bladzijde gemaakt, de foto's erin geplakt en door gestuurd naar mijn DT maatjes met de vraag en?
Nou..... het is wel wat strak en leeg misschien wat tekst, etc erbij, net als je een kaart maakt zeiden ze.
Oke..... dat was even denken.



Aan de binnenkant van mijn kaft heb ik een kaart gemaakt met restjes designpapier en daarop een foto.
Nu was het blad daarboven wat aan de lege kant dus daar een mooie tekst opgemaakt.
Deze heb ik geschreven op de computer en later uitgeprint.


De kaart met foto kan je uit de pocket halen.


Dit is mijn openslaande kant van de bladzijde.
Ik had 1 foutje gemaakt en die ga ik ook eerlijk opbiechten....
Ik had de maat van de map aangehouden, prima maar als je hem dan in de ringband doet dan steekt hij uit.
Hmmmm nou dan moet er maar een stuk van de linkerkant af, beginners foutje,


Als je flap openmaakt dan heb ik daar leuke foto's van mijn dochter in het bos op verwerkt.
Foto formaat is 5,8 x 5,8 cm.


Aan de binnenkant van mijn flap heb ik een tekst gezet met losse elementen van Mintay Papers.


Op de pagina heb ik wat losse bloemen geknipt, deze komen ook uit de Mintay Flower boek.
De vlinders en extra klok zijn van Lemon Craft.
Deze blad kan je ook openklappen en dan kom je aan de binnenkant van mijn bladzijde.


Ja dit is ook mijn dochter maar dan met zwart haar hahahaha ze lijkt op mij want als ik het in mijn kop heb, heb ik ook opeens weer zwart haar.


Op de pocket aan de rechterkant heb ik een tab blad gemaakt met foto's erop.
Dit is zo een leuk formaat dat je hier heel leuk mee kan spelen ( foto's zijn besteld bij de Hema ).


Op de ondergrond heb ik met een Mask mal en stempel inkt tekst gemaakt, een klein beetje zie je het terug.

Aan de achterkant van mijn kaft had ik ook een pocket gemaakt, daarin heb ik 2 tags gemaakt met daarop 2 foto's van mijn 2 kanjers.



Dit was mijn eerste bladzijde in de map, foto's zijn weer besteld en als deze binnen zijn dan kan ik verder aan de slag.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Liefs Bianca
XX

2 opmerkingen:

  1. Hoi Bianca

    En ook zo genoten van het heerlijke weer dit weekend
    We hadden een weekje vrij maar pas in het weekend werkte het weer mee hihi.
    Ach ja beter laat dan nooit he .
    Het begin van je planner is een feit en wauw prachtig gedaan
    Heel leuk om foto herinneringen in te maken das dubbel genieten .
    Fijne zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zeg je pagina's, genot om naar te kijken, en ik beken, ik had precies dezelfde beginners fout als jouw.
    En toen een stuk eraf gehaald vond dat erg, maar een ander zag er totaal niks van.
    Groetjes Elly
    ps let alleen op bij Ali planner stanzen dat de rondjes vaak niet passen in de ringen van de bestaande mappen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.