Volgers

dinsdag 18 mei 2021

Even bloemen maken is niet zomaar even.......

Voor mijn Moederdag creatie had ik bloemen nodig maar ik wist nog niet welke kleur.
Dus ik ben aan de slag gegaan met diverse kleurtjes.


Zoals deze roze variant.


Deze paarse bloemen.


En deze bruine bloemen zijn het uiteindelijk geworden op mijn creatie.
Toen ik aan mijn bloemen begon en uiteindelijk mijn foto liet zien aan mijn DT maatjes was ik gewoon 1,5 uur verder, alleen voor deze bloemen....
Bloemen maak je niet zo maar even hahaha.

Maar het eind resultaat mag er wezen al zeg ik het zelf.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Liefs Bianca.
XX

1 opmerking:

  1. We kletsen gewoon teveel hahaah, nee soms ben je ergens mee bezig en dan denk je joh alleen hiermee.
    Maar je bloemen zijn erg mooi zoals altijd.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.