Volgers

zaterdag 22 mei 2021

Reminder challenge mei......

 Onze challenge loopt tot eind deze maand en op de challenge willen wij graag een hobby zien.
Mijn hobby op de tag voor deze challenge is muziek.


Met het papier van Craft O Clock Vintage Treasure gebruikt, hier staan muzieknoten op en bloemen, perfecte combinatie voor mij.
Design papier heb ik op licht roze linnen karton geplakt.
Daarna heb met inkt en de Mask mal van Studio Licht Jolande de Ronde no 2 reliëf aangebracht op de tag.
De viool en de vlinders komen van de Studio Licht Cutting sheet Jolande de Ronde, vlinder heb ik op roze linnen karton geplakt en daarna weer uit geknipt.

Dit is mijn creatie voor de challenge, jullie hebben tot eind van deze maand dus doe gezellig mee.


Al de gebruikte materialen kan je hier vinden.
Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs 
Bianca 
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.
XX

1 opmerking:

  1. Heel mooi muzikaal kaartje heb je gemaakt Bianca...alees zo mooi gecombineerd!!

    groetjes en nog een paar mooie pinksterdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.