Volgers

zaterdag 20 februari 2021

Reminder Challenge februari......

Een Mixed Media hoeft niet altijd strak, stoer en donker te zijn en dat kan je zien op mijn uitvoering voor de challenge bij Hobbyshop Veldmaat


Ik ben met zwart basis papier begonnen en daarop Design papier van Craft-O-Clock.
Met structuur pasta van Dutch Doobadoo en de mask stencil van CraftEmotions heb ik de steentjes gemaakt. Na droging heb ik met een fineliner de contouren van de steentjes opgezet.

Daarna heb ik restjes papier, stukjes karton ( van een doos  ) en een raster stempels gebruikt op mijn kaart.
De bloemen heb ik uit het papier van Craft-O-Clock geknipt.
De tekst heb ik met gestempeld en met embossingpoeder gemaakt.
Alle producten kan je uiteraard hier vinden.

Dit is mijn reminder voor de challenge, de challenge loopt nog een paar dagen dus doe gezellig mee. 
Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs Bianca
XX

 

2 opmerkingen:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.